Myšlenka projektu "Sociální pracovník v mobilu" reaguje na povinost podat základní sociální poradenství v sociálních službách, což mnoho pracovníků v sociálních službách neumí. Jde o to, aby každý pracovník dokázal najít vhodnou službu i člověku, který dojde do služby, která mu v danou chvíli neumí pomoci. Autoři se postupně snažili systém otázek co nejvíce zjenodušit, aby mohli odpovídat pouze ANO či NE. Do aplikace je zaveden také systém zpětné reakce, aby autoři mohli lépe reagovat na změny v sociálním systému.
Během půl roku získal projekt 1500 uživatelů, většinou z řad pracovníků v sociálních službách. Pilotní projekt pomohl rozvinout výuku o základním sociálním poradenství na univerzitě, ale na rozšíření databáze kontaktů na sociální služby a zlepšení sociálních služeb není v tuto chvíli dostatek financí a tým prozatím pozastavil svou činost.
V plánu bylo rozšíření aplikace na web, vytvoření verze pro mobilní telefony či příprava offline verze.
sociální pracovníci a klienti sociálních služeb
příprava mobilní aplikace